Група 1
Моніторинг діяльності закладу: потреба чи данина моді?
Питання для обговорення:
·
Яким
є зміст понять «моніторинг»; «освітній моніторинг»; «локальний моніторинг»?
·
Які
мету, завдання вирішує моніторинг?
·
Чи
потрібен моніторинг внутрішній, якщо проводиться зовнішній (на районному, обласному, загальнодержавному рівнях?
Група 2
Технологія проведення різних
видів моніторингових досліджень
Питання для обговорення:
·
Які напрямки моніторингу залежно від мети дослідження можна виділити?
· Які є функції управлінської діяльності?
· Яких етапів необхідно дотримуватися, щоб раціонально організувати моніторинг у навчальному закладі?
· Які є функції управлінської діяльності?
· Яких етапів необхідно дотримуватися, щоб раціонально організувати моніторинг у навчальному закладі?
Група 3
Методика вироблення
управлінського рішення за результатами моніторингового дослідження
Питання для обговорення:
·
Хто має збирати інформацію про якість освіти?
· Принципи використання інформації, отриманої під час моніторингу
· Етапи процесу вироблення управлінського рішення
· Принципи використання інформації, отриманої під час моніторингу
· Етапи процесу вироблення управлінського рішення
Немає коментарів:
Дописати коментар