Технологія Веб-квест

Що таке веб-квест? 
Веб-квестКвест- пошук, предмет пошуків, пошук пригод; попит. Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
     Освітній веб-квест-сайт в Інтернеті, присвячений певній темі і складається з кількох, пов'язаних єдиною сюжетною лінією розділів, насичених посиланнями на інші ресурси Інтернет.
  Даний вид діяльності був розроблений в 1995 році в державному університеті Сан-Дієго (США) дослідниками Берні Додж і Томом Марч. Web-квести можуть бути короткостроковими і довгостроковими.
1. Короткострокові web-квести, спрямовані на набуття знань і здійснення їх інтеграції в свою систему знань. Робота над ними може займати від одного до трьох сеансів.
2. Довгострокові web-квести спрямовані на розширення і уточнення понять. По завершенні роботи над довгостроковим web-квестом, учень повинен вміти вести глибокий аналіз отриманих знань, уміти їх трансформувати, володіти матеріалом настільки, щоб зуміти створити завдання для роботи над темою. Робота над довгостроковим web-квестом може тривати від одного тижня до місяця (максимум двох). Визначено такі види завдань для веб-квестів.

Web-квести найкраще підходять для роботи в міні-групах, однак існують і web-квести, призначені для роботи окремих учнів. Web-квест може стосуватися одного предмета або бути міжпредметним Дослідники відзначають, що в другому випадку дана робота ефективніша. Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції Інтернету в різні навчальні предмети на різних рівнях навчання в навчальному процесі. Вони охоплюють окрему проблему, навчальний предмет, тему, можуть бути і міжпредметних. Важливою умовою успішної роботи в проектній технології квест - уроку є присутність в аудиторії комп'ютерного обладнання з підключенням Інтернет - послуги. Іншою умовою є наявність ПК в учнів, що дозволяє в домашніх умовах продовжувати працювати з навчальними матеріалами.

ПАМ'ЯТКА  
для учасників ВЕБ - КВЕСТУ 

1.Ознайомлення з темою і проблемою веб-квесту.

2.Вивчення списку ресурсів.

3. Пошук інформації в мережі.

4.Дослідження інформаційних ресурсів.

5.Оформлення звіту у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки, веб-сайту, буклету чи в іншій запропонованій формі.

6.Ознайомлення з критеріями оцінювання вашого звіту.

7.Обговорення результатів роботи в мікрогрупі.

8.Підготовка до захисту веб-квесту.




Немає коментарів:

Дописати коментар