Що таке веб-квест?
Веб-квест. Квест- пошук, предмет пошуків, пошук пригод;
попит. Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання з елементами
рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси
Інтернету.
Освітній
веб-квест-сайт в Інтернеті, присвячений певній темі і складається з кількох,
пов'язаних єдиною сюжетною лінією розділів, насичених посиланнями на інші
ресурси Інтернет.
Даний вид діяльності був
розроблений в 1995 році в державному університеті Сан-Дієго (США) дослідниками Берні
Додж і Томом Марч. Web-квести можуть бути короткостроковими і довгостроковими.
1. Короткострокові web-квести, спрямовані на набуття знань і здійснення їх інтеграції в свою систему знань. Робота над ними може займати від одного до трьох сеансів.
2. Довгострокові web-квести спрямовані на розширення і уточнення понять. По завершенні роботи над довгостроковим web-квестом, учень повинен вміти вести глибокий аналіз отриманих знань, уміти їх трансформувати, володіти матеріалом настільки, щоб зуміти створити завдання для роботи над темою. Робота над довгостроковим web-квестом може тривати від одного тижня до місяця (максимум двох). Визначено такі види завдань для веб-квестів.
1. Короткострокові web-квести, спрямовані на набуття знань і здійснення їх інтеграції в свою систему знань. Робота над ними може займати від одного до трьох сеансів.
2. Довгострокові web-квести спрямовані на розширення і уточнення понять. По завершенні роботи над довгостроковим web-квестом, учень повинен вміти вести глибокий аналіз отриманих знань, уміти їх трансформувати, володіти матеріалом настільки, щоб зуміти створити завдання для роботи над темою. Робота над довгостроковим web-квестом може тривати від одного тижня до місяця (максимум двох). Визначено такі види завдань для веб-квестів.
Web-квести найкраще підходять
для роботи в міні-групах, однак існують і web-квести, призначені для роботи
окремих учнів. Web-квест може стосуватися одного предмета або бути
міжпредметним Дослідники відзначають, що в другому випадку дана робота
ефективніша. Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції
Інтернету в різні навчальні предмети на різних рівнях навчання в навчальному
процесі. Вони охоплюють окрему проблему, навчальний предмет, тему, можуть бути
і міжпредметних. Важливою умовою успішної роботи в проектній технології квест -
уроку є присутність в аудиторії комп'ютерного обладнання з підключенням
Інтернет - послуги. Іншою умовою є наявність ПК в учнів, що дозволяє в домашніх
умовах продовжувати працювати з навчальними матеріалами.
ПАМ'ЯТКА
для учасників ВЕБ - КВЕСТУ
1.Ознайомлення з темою і проблемою веб-квесту.
2.Вивчення списку ресурсів.
3. Пошук інформації в
мережі.
4.Дослідження інформаційних ресурсів.
5.Оформлення звіту у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки, веб-сайту,
буклету чи в іншій запропонованій формі.
6.Ознайомлення з критеріями оцінювання вашого звіту.
7.Обговорення результатів роботи в мікрогрупі.
Немає коментарів:
Дописати коментар